Persoane interesate :D

miercuri, 1 mai 2013

Comanda Elf

 Buna, in sfarsit am primit comanda de la Elf! Este prima data cand am testat produsele lor si sunt destul de incantata. Mi-am luat doar 2 lucruri, deoarece nu eram sigura de calitatea lor si nu voiam sa risc prea mult.
 In primul rand, mi-am comandat un blush (chiar daca nu aveam neaparata nevoie), dar nu mi-am dat seama ca avea ataat de mult sclipici. Din fericire, pe piele se vede foarte frumos, dandu-i un aspect mai luminos.


(Baked Blushn nuanta Pinktastic) Produsul poate fi cumparat aici.

Al doilea produs este o paleta de farduri, care, dupa mine, are niste culori foarte dragute. Din pacate, atunci cand m-am uitat pe site, nu mi s-a parut ca ar avea sclipici (aceeasi problema), dar in realitate arpoape toate au. Ce imi place este ca are o oglinda foarte buna, iar fardurile par calitative.



(Eye Enhancing Eyeshadow, brown eyes f, o puteti gasi aici)

Imi pare rau, nu stiu de ce imi apare imaginea invers, deoarece pe calculator este normala. Daca stie cineva cauza, va rog sa imi spuneti si mie. :)

PS: imi pare rau (iarasi) ca nu am scris in ultima vreme, dar am fost plecata si nu am avut internet. :)
O zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu