Persoane interesate :D

luni, 20 mai 2013

National Geographic Fashion



 Azi, cand in loc sa fac ceva util ma uitam la diverse lucruri pe internet, am descoperit ceva interesant: National Geographic are un magazin (cred ca numai online) de haine inspirate din toata lumea. Mi se pare o idee foarte ingenioasa si captivanta, deoarece poti invata porturile traditionale a mai multor tari sau triburi doar de pe un singur site. De asemenea, hainele sunt superbe: culori vii sau impunatoare, creatii care parca sunt special facute pentru un show haute couture! Desigur, si preturile sunt pe masura, dar totusi raportul calitate-pret pare foarte bun. :)
 Acestea sunt cateva exemple de haine care mi-au placut foarte mult:

Indian Embroidered Floral Jacket

                                              Indian Embroidered Floral Jacket, pret: $69.00

Chiquitos Alpaca Cardigan

                                                    Chiquitos Alpaca Cardigan, pret: $179.00


Indian Kantha Jacket and Pants Set

                                          Indian Kantha Jacket and Pants Set, pret: $169.00

Si, de asemenea, au un magazin online pentru home decor cu lucruri din mai multe parti ale lumii, foarte frumoase. Mie mi-a placut un set de pixuri, cu un model floral:


Set of 5 Cloisonné Pens

                                                   Set of 5 Cloisonné Pens, pret: $29.00

Mi se pare o idee foarte buna de cadou, alaturi de multe alte lucruri. Daca vreti sa mai vedeti si altele, puteti intra aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu