Persoane interesate :D

vineri, 31 mai 2013

Ce "ascund" in geanta :)

Eu am o regula simpla atunci cand vine vorba de ce pun in geanta: daca o sa-mi trebuiasca, iau obiectul cu mine. Din pacate, ce cred eu ca o sa am nevoie de multe ori nu are legatura cu ce se va intampla (de exemplu e furtuna, dar eu imi iau ochelarii de soare ca poate se va insori). Aici voi vorbi doar de lucruri utile, sau pe care le cred eu utile:
 1. Ei bine, ca sa porti ceva in geanta in primul rand iti trebuie una. A mea este de la LooKat (siteul aici) si nu pot spune ca ma dau in vant dupa modelul asta, dar nu eu mi-am cumparat-o (si totusi este foarte comoda).



2. Nu am obiceiul sa port produse cosmetice in geanta, deoarece mi se pare inestetic sa te machiezi in baie la mall sau in oricare alt loc public. Totusi, imi iau cu mine un strugurel si un ruj pentru a imi reinoi culoarea de pe buze, dar doar atat.


(ruj Sephora nuanta Maniac mat, strugurel Nivea, aroma de cirese)

3. Sunt foarte zapacita, deci imi iau un carnetel pentru a-mi nota tot ce am de facut. Din pacate, de cele mai multe ori uit pixul acasa, dar in majoritatea timpului imi fac rost de unul :)


4. Orbit Drops...mai mult le mananc de placere decat cand am nevoie



5. De obicei folosesc crema Nivea iarna atunci cand imi crapa mainile, dar o iau cu mine si in zilele mai reci. Bineinteles ca nu imi lipseste un parfum in varianta mini, pentru datile in care uit sa ma dau acasa.


6. De asemenea, car dupa mine si un album de arta sau o carte in cazul ca sunt nevoita sa astept undeva mai mult.

 Printre astea, adapostesc multe ambalaje pe care nu am avut posibilitatea sa le arunc pe moment, iar dupa  uit sa ma le scot.
 Sper ca v-a placut postarea, din pacate giveaway-ul va fi putin mai tarziu din cauza ca nu am facut inca rost de tot ceea ce vreau, dar incerc sa-l fac cat mai repede :)
 Daca vreti sa imi puneti o intrebare sau doar sa discutam, imi puteti scrie pe pagina mea de facebook aici, sau pagina blogului aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu