Persoane interesate :D

sâmbătă, 18 mai 2013

Review: Bourjois

Tocmai mi-am luat o noua oja Bourjois, o nuanta nude, care se asorteaza aproape la orice.



 In general imi place, are o textura "plina" si siliconata, fara valuri. Inca nu stiu cat de mult tine pe unghii, dar pare rezistenta. Totusi, are si ceva care nu imi place: periuta este prea mare pentru unghiile mele si cand ma dau, imi manjesc tot degetul :)
 In fine, mai este o oja draguta si delicata, de o nuanta rozie.


De ce imi plac nuantele nude:
-arata bine pe unghiile mici
-confera un aspect natural si ingrijit mainilor
-nu trebuie asortate neaparat cu o piesa de imbracaminte (se asorteaza deja cu pielea :)) )
-poti sa le porti la tinute foarte diverse
-nu se vede asa tare daca "sare" o bucatica de pe unghie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu