Persoane interesate :D

sâmbătă, 1 iunie 2013

Chanel Review

 Mi-am luat din curiozitate acum ceva vreme un ruj cu extract de gloss Chanel. Eram pur si simplu interesata de calitatea unui produs a carui brand in domeniul modei este foarte cunoscut. Am ales nuanta Insouciance deoarece aveam nevoie de un ruj nude, care poate fi purtat cu aproape orice. Daca vreti mai multe detalii, dati click aici sa vedeti toate culorile.
 In primul rand, are un continut foarte "plin" si lipicios, dar care iti face buzele sa para mult mai mari si frumoase.






Avantaje: 
  •  dupa cum am spus, confera un aspect ingrijit si estetic buzelor
  • are o forma simpla, poate fi purtat cu lejeritate in geanta
  •  are un miros placut, aproape imperceptibil
  • are un design simplu, dar elegant (trebuie sa recunoastem, in ziua de azi acest aspect are o importanta foarte mare)
Dezavantaje:

  • este foarte lipicios si ma enerveaza cand mi se lipeste parul de buze (mai ales intr-o zi vantoasa)
  • are un pret destul de mare, in comparatie cu rujurile de calitate obisnuite
  • "tine" pe buze cam 1 ora si ceva
Daca vreti sa imi puneti o intrebare sau doar sa discutam, imi puteti scrie pe pagina mea de facebook aici, sau pagina blogului aici.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu