Persoane interesate :D

duminică, 16 iunie 2013

DIY Velvet Nail

 Am fost ieri putin prin oras, cautand bilute pentru manichiura caviar. Bineinteles ca am gasit, dar am descoperit ceva nou: au aparut mini borcanele (nu stiu cum sa le spun altfel :)) ) cu o pulbere fina pentru velvet nails! Sunt foarte incantata deoarece am vazut in Sephora la un pret mult mai mare ca in magazinul respectiv (diferenta este cam de 60 lei).

 Acesta este originalul:
 

 Iar alte modele si culori inspirate gasiti pe site-ul acesta sau in magazine. Uitati varianta mea (am ales alb pentru ca mi se pare mai elegant):

Cum faceti:
  • dati-va cu un strat sau doua de oja (nu exista una speciala, cele normale merg perfect). Greselile le corectati dupa:

  • bagati degetul in recipient sau luati in mana pulberea si o "presarati" pe unghie: 

  • bateti putin cu unghia pe o suprafata tare pentru e elimina excesul de pulbere
  • corectati cu o scobitoare si acetona oja in plus


Chiar daca sunt multe persoane carora nu le place cum se vede pe unghie, mie mi se pare ca unghiile arata interesant si placut. Mai mult, asa mi-am pacalit fratele ca mi-a crescut par pe unghii :)).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu