Persoane interesate :D

marți, 11 iunie 2013

Rochii de vara

 Imi pare rau ca nu scriu mai des, dar e sfarsit de an scolar si incerc sa-si maresc mediile pe ultima suta de metri, deci nu prea am avut timp sa postez :)
 M-am gandit ca vacanta bate la usa, deci ar fi dragut sa scriu putin despre modelele de rochii care imi plac pentru vara.
 1. Rochiile albe! Mi se par atat de simple, elegante si confortabile..poti sa le asortezi usor si sunt foarte apreciate. Am gasit una foarte draguta de la American Eagle, dar se gasesc usor si in alte magazine (am vazut si in Stradivarius)


Spatele are un model foarte interesant, dar din pacate computerul meu are probleme, deci nu am putut lua imaginea. (uitati linkul aici)

2. Rochiile cu flori exista in o gramada de modele, culori si forme! Sunt o solutie simpla cand nu stii ce sa porti: tragi repede o rochie pe tine si iti iei niste balerini simpli si gata.. Ce am ales este o rochie putin mai eleganta, care merge bine cu tocuri (H&M pret: 59,90 RON)


3. Rochiile cu modele (tribal, aztec etc). Sunt innebunita dupa ele, imi plac cele gen baby doll si nu ai nevoie neaparat de accesorii, deoarece sunt foarte incarcate. Aceasta are model aztec si e de la New Look (pret: 16,99 lire)

null (Multi Col) Misumi Pink Aztec Sleeveless Skater Dress | 286526499 | New Look



4. Rochiile maxi..nu prea sunt genul meu dar o data, la o ocazie speciala, merg.

                                                      (Pull&Bear, pret: 199.00 lei)

 Sper ca v-am placut, astept sugestii de noi articole!
                                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu