Persoane interesate :D

duminică, 21 aprilie 2013

Little black dress- never out of fashion





Imi pare rau ca nu am publicat in ultima saptamana, dar am fost ocupata, iar sambata am avut o actiune de voluntariat. :) Ma gandeam sa scriu despre care sunt tendintele primavara-vara, dar m-am gandit mai bine sa va arat ceva ce nu se demodeaza niciodata: Little Black Dress. A fost cunoscuta dupa designul lui Coco Chanel, purtat de Audrey Hepburn.
Ce este special la aceasta rochie? In primul rand este simpla, usor de asortat si se potriveste ziua sau seara, depinzand de accesorii. Astfel, celebra designerita a proiectat un model simplu de facut, pe care si-l pot permite femeile din toate clasele sociale, Vogue spunand ca va ajunge "a sort of uniform for all women of taste".

 Bineinteles, diferite modele de rochii simple si negre se pot gasi de la magazine cu renume, pana la cele chinezesti:
(Jil Sander)

(Emilio Pucci)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu