Persoane interesate :D

luni, 8 aprilie 2013

Things I love this month

Stiu ca luna de abia a inceput si ar trebui sa postez articolul la sfarsitul ei, dar voi scrie despre lucruri pe care am inceput sa le folosesc de la jumatatea lunii celeilalte, deci m-am hotarat sa-l scriu acum.
 1.Dupa cum stiti, a fost o oferta la Ivatherm: o lotiune micelara + una gratis, iar de cand mi am cumparat cele doua produse, le folosesc incontinuu. Ma bucur ca, desi sunt de buna calitate, miros si dragut.

                                

2. Parfumul Chanel Mademoiselle are un miros placut, dulce si subtil (daca, normal, nu te dai cu jumatate de sticluta). L-am folosit mult timp, apoi m-am plictisit, iar acum il folosesc din nou. Din pacate, nu mai am mult:


3. Dupa cum v-am spus, mi-am luat o oja gri OPI cu care m-am dat acum doua zile si inca mai tine. Pentru mine este un record, deoarece majoritatea ojelor mele "sar" din prima zi. Din pacate, chiar daca m-am dat cu lac pe deasupra, tot mi s-a ciobit putin oja de la o unghie.

( colectia Holland, nuanta I don't give a Rotterdam!)


4. In vara, am primit o geanta lucrata manual din Maroc, dar nu am avut ocazia sa o port prea mult pana acum cateva saptamani, cand s-a incalzit. Initial, nu prea mi-a placut din cauza mirosului aproape insuportabil de piele de vita, dar am tinut-o afara cateva zile si s-a diminuat.









5. Tot ascult o melodie aparuta acum cativa ani:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu