Persoane interesate :D

miercuri, 10 aprilie 2013

Sapunuri facute manual

 Am primit acum cateva zile niste sapunuri facute manual, de diferite forme si culori. Mi-au placut foarte mult, asa ca m-am interesat despre aceste produse de care ne-am lipsi cu greu, dar care de putine ori sunt apreciate. Sapunul este prima substanta fabricata, fiind mentionat inca din Vechiul Testament: “Cu toate ca te speli cu Nitrat de Sodiu, si folosesti mult sapun, faradelegea ta va ramane insemnata in fata mea”   (Ieremia).  Sunt multe teorii cu privinta la poporul care a inventat aceasta solutie, dat puteti citi mai multe pe site-ul acesta.
 Aici sunt produsele pe care le-am primit. Primul miroase chiar foarte bine, a ciocolata si scortisoara, dar si celelalte au miros placut.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu