Persoane interesate :D

marți, 30 iulie 2013

Nail foils

 Imi pare rau ca nu am mai scris de mult pe blog, dar am stat mai mult decat ma asteptam :). Din pacate, iarasi urmeaza o perioada in care voi fi plecata, deci nu stiu cat de mult voi putea sa scriu. Am vazut de curand niste folii pentru unghii cu modele interesante. Mi-am luat si eu una:

 Erau o gramada de modele interesante, dar eu l-am ales pe asta deoarece era alb-negru. M-am uitat pe instructiunile de pe spatele ambalajului, m-am interesat si pe internet, iar pana la urma am inceput sa "lucrez" la unghiile mele. Spun asta deoarece iti trebuie multa rabdare si binevointa. Dupa ce mi-am pus abtibildurile de la o mana imi dau seama ca nu sunt foarte rezistente, deci ar trebui sa pun si un lac de unghii pe dedesupt sa tina mai bine. Zis si facut, pana la urma ma descurc sa lipesc pe toate unghiile (si sa ma manjesc cu lac de unghii pe maini).
 La sfarsit, unghiile mele aratau interesant, ce imi pare rau este ca de abia le taiasem. Daca erau mai lungi, probabil aratau mai bine :). Oricum, o poza cu munca mea de jumatate de zi:


 Abtibildurile au tinut cam 3 zile (dintre care una pe tren, iar alta in care am jucat volei), iar dupa au inceput sa se dezlipeasca. Nu stiu daca am uitat eu sa fac ceva (dupa parerea mea au tinut cam putin), dar totusi sunt o afacere buna daca ai nevoie de cea impresionant pentru o petrecere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu