Persoane interesate :D

joi, 11 iulie 2013

Ochelarii de soare potriviti

 De multe ori ne plac niste ochelari de soare foarte mult, dar ne dam seama ca forma lor nu se potriveste fetei noastre. Eu imi gasesc ochelari foarte greu, deoarece am fata mica, iar marimea ramelor depaseste fata mea (pot sa-mi pun cam un deget si ceva in distanta de la tampla si pana unde se termina ochelarii).
 Astfel, am gasit cateva sfaturi faine pentru a va putea alege ochelarii mai usor. Din pacate, sunt plecata la o actiune de voluntariat pe langa Vatra Dornei si nu pot scrie prea mult. Oricum, am gasit o poza care arata totul si pe mine m-a indrumat rapid si fara probleme:


Am gasit si pentru modele feminine (desi si cealalta imagine te ajuta sa-ti faci o idee):


si aici sunt mai multe modele:


   Imi pare rau ca nu pot scrie mai mult, dar de acum voi fi cam ocupata. :) Daca aveti intrebari, sugestii etc, nu ezitati sa ma contactati AICI . O zi superba!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu