Persoane interesate :D

luni, 8 iulie 2013

Magazinele Online

 De multe ori am vazut lucruri superbe in magazinele online, dar parca imi era putin frica sa nu raman cu buza umflata si cu banii luati. :D
 Ei bine, m-am gandit sa va dau cateva sfaturi din proprie experienta:
1. Intereseaza-te de site: citeste alte bloguri, reviw-urile de la produse etc pentru a te asigura ca totul este ok
2. Vezi intai cat costa transportul pentru a nu te trezi ca platesti mai mult ca produsele in sine
3. Vorbeste cu o prietena (sau mai multe) si vezi daca mai vrea cineva sa comande pentru a imparti costul transportului
4. Daca esti inainte de perioada reducerilor, se prea poate ca produsele pe care vrei sa le cumperi se vor ieftini, deci mai asteapta putin pentru a vedea reducerile
5. Daca se intampla sa va pacaliti, scrieti un review pe un site sau blog, pentru a atentiona celelalte potentiale cumparatoare 
 Sper ca v-am fost de ajutor, iar daca o "patiti" puteti sa imi scrieti mie un mesaj pentru a spune mai departe. O zi superba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu