Persoane interesate :D

joi, 1 august 2013

Yves Saint Lauren Rouge volupte

 Cand ma gandesc la Yves Saint Lauren imi vine in minte eleganta, lux si rochii excentrice. De asemenea, machiajul isi spune propria poveste prin culorile indraznete, mirosul obsedant si designul de efect al produselor.
 Am vrut sa incerc si eu unul din produsele pe care le-a scos victorioasa o prietena din geanta cand eram la cumparaturi, dandu-se cu nonsalanta si mandrie. Mi-a povestit ca este unul dintre cele mai bune rujuri intalnite de ea (si credeti-ma, a intalnit multe) si ca merita banii. Asadar, l-am prins intr-o zi la reducere si normal ca l-am luat numaidecat. Ei bine, mi-a facut o impresie foarte buna: are o consistenta cremoasa, un miros discret, dar extrem de placut, si oglinda pe capac! Stiu ca nu ar trebui sa fiu asa de fericita de chestia asta, dar, credeti sau nu, de multe ori uit sa ma dau acasa, deci ajung sa ma dau in parcare (si nu prea-mi place sa folosesc oglinda masinii).





Pigmentul este asa puternic incat de obicei ma dau foarte putin, iar apoi intind bine pe toata buza ca sa nu arat ca Maleficent. Oricum, uitati site-ul oficial unde puteti gasi toate culorile disponibile: http://www.yslbeautyus.com/Rouge-Volupt%C3%A9/374YSL,default,pd.html

Sper ca v-a placut articolul de azi! Sper sa postez in curand poze de pe unde am cutreierat :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu