Persoane interesate :D

vineri, 30 august 2013

Paltoane si haine groase




 Chiar daca detest frigul si as prefera sa fie vara (si vacanta) tot timpul, imi place sa imi iau haine pentru scoala, mai ales sa ma uit dupa geci. Bineinteles, pe internet sunt o gramada de modele frumoase, pentru toate gusturile.
 Aceast palton este preferatul meu, dar cum parintii nu-mi dau cam 3.000 euro ca sa mi-l iau, ma limitez doar la visat:

Flowe Embroidery lama cloth coat


  Vreau sa va mai arat cateva paltoane de la Valentino, deoarece toate sunt superbe:
MARZIPAN PRINTED WOOL CLOTH COAT, o puteti vedea mai bine aici

Garden Print Three Quarter Coat, o puteti vedea mai bine aici




 Acum, trecand la preturi mai rezonabile, va arat jacheta pe care mi-am luat-o (si desigur, mi se pare foarte draguta):

O putetio vedea aici, pret: 79.95 euro
Din pacate nu am aparatul la mine, asa ca am pus poza de prezentare.
Alte jachete care mi-au placut:

Stradivarius,Zebra print Jacket, pret 259.00


Forever 21, Tribal Pattern Bomber Jacket, pret: 33,75 euro


 Sper ca v-a placut articolul. Ce jacheta ati purta?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu