Persoane interesate :D

luni, 2 septembrie 2013

Peter Pan Collar

 M-am gandit ca ar trebui sa fac mai multe postari DIY, deci azi va voi arata cum sa faceti un guler gen Peter Pan. :) Sunt o gramada de modele, culori si materiale pe care le puteti folosi, eu va voi arata ce am facut:
 In primul rand, pentru un model simplu, fara nici un fel de decoratii aveti nevoie de:
-foaie (A4 sau mai mica)
-foarfec
-creion
-material ( in cazul meu, fetru)
-panglica (mai putin de un metru)


Primul pas este sa indoi foaia, apoi sa desenezi pe o parte o jumatate de guler. E mai bine asa, deoarece atunci cand tai amandoua partile vor fi la fel:




 Acum ca ai tiparul, il pui peste materialul dorit care este si el indoit (il poti prinde cu ace de siguranta ca sa tai mai bine dupa contur):





 De aici incolo iti poti decora gulerul asa cum vrei tu, cu tinte, paiete, ce-ti trece tie prin minte :)
 Asa mi l-am decorat pe al meu:



 Dupa cum vezi, aici e putin mai greu ca a trebuit sa cos margelele (unii le lipesc, dar eu am vrut sa fie de calitate).

Stiu ca asta nu are legatura cu articolul, dar am gasit un tricou vechi si mi s-a parut interesanta eticheta: :))

PS: ai grija la partea de sus a gulerului, sa nu o faci prea subtire (asa cum am facut-o eu), deoarece panglica ar trebui legata mai de sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu