Persoane interesate :D

duminică, 31 martie 2013

Promotie Ivatherm

Ma uitam zilele astea prin farmacie la oje si tot felul de lucruri, cand mi-a atras atentia o promotie destul de convenabila din punctul meu de vedere: 2 demachiante Ivatherm la pret de unul (apx. 40 lei). Cum eu am un ten sensibil, mi le-am luat si am constatat ca sunt de foarta buna calitate si nu incarca tenul.
 Am intrat pe site-ul lor si am vazut mai multe oferte, dar nu si pe cea care am observat-o in magazin:

PROMOTIE - Ivatherm ti-a pregatit o noua oferta speciala: Cumpara Resveratrox Anti-cellulite si il primesti pe al doilea CADOU!

PROMOTIE - Ivatherm si Centrofarm ti-au pregatit o noua oferta speciala: Cumpara JOVIALE SPF 15 fond de ten fluid si primesti Lotiunea Micelara CADOU!

 Daca vreti sa imi trimiteti un mesaj sau sa vedeti cand postez, puteti da like aici

Ilinca :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu