Persoane interesate :D

sâmbătă, 9 martie 2013

Operatiunea: ughii false

 Desi nu sunt o fana a unghiilor/genelor false, am fost curioasa sa vad cum se simt "pe mine". Am optat pentru unghii, deoarece a doua zi trebuia sa merg la scoala, deci nu puteam sta la ore ca un star de telenovela. Deci, de cu seara, mi-am aplicat plasticurile acelea pe degete (dimineata nu am timp). Cat am dormit, nu mi s-a dezlipit nici una, dar cam pe la a doua ora m-am trezit cu o unghie in mana, chiar daca am aplicat lipici din abundenta. Prevazatoare, luasem lipiciul cu mine, deci am fixat-o la loc. Pe parcursul zilei am stat cu teama  sa nu fac o miscare prea brusca sau sa ma agat de ceva pentru a mi se dezlipi unghiile (desi nu erau deloc lugi). In fine, chiar daca am fost stresata toata ziua, macar unghiile mele erau mai lungi ca de obicei si nu se vedea ca erau false.
 Concluzie: Unghiile false sunt, pentru mine, o ultima solutie atunci cand trebuie sa ma duc la o petrecere si exact cu o zi inainte mi se rupe o unghie, care ar strica tot aspectul. In schimb mi le-as taia pe toate sau as fi prevazatoare si mi le-as face cu gel (desi nu este foarte sanatos).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu