Persoane interesate :D

marți, 19 martie 2013

Fake-uri MAC si L'Oreal



 Dupa cum probabil ati vazut, exista o gramada de fake-uri pe piata din Romania. De la gentile Dolce&Dabbana pana la imitatii mult mai bune, care te fac sa fii nesigur cu privire la autenticitatea lor. De exemplu, trusele de machiaj sau de pensule cosmetice de la MAC de pe Okazii. Ambalajul pare Ok, sigla nu este schimbata, atunci cum ne dam seama daca e fake sau nu?
 In primul rand, pretul incredibil de mic. Chiar daca poate prima data cand il vedeti credeti ca este ziua voastra norocoasa, stati un pic si ganditi-va cum un produs foarte scump costa doar 50 lei.
 In al doilea rand, numarul mare de produse. M-am interesat si Mac vinde pensule la bucata, foarte scumpe, dar bune. Mai sunt pachete promotionale, dar in nici un caz nu au 18 bucati si costa asa putin. De exemplu, am vazut o trusa de farduri Mac de 88 culori cu doar 85 lei. In primul rand, firma vinde seturi doar de 2, 4, 6 sau 15 elementi, iar cel de 15 costa 207 euro. Cat ar trebui sa coste originalul daca ar avea 88 de culori?!
 Fiind curioasa, mi-am luat un set de 3 luciuri de buze de la L'Oreal (care banuiam ca nu este original), pentru a-i testa calitatea. M-am gandit ca nu am prea multe de pierdut, ci doar o suma mica de bani si putin timp.
Cand am desfacut pachetul, am observat culoarea diferita dintre capacele acelea si cele originale, dar si calitatea proasta a scrisului de pe ele. Cad le-am incercat pe buze, aveau o culoare frumoasa (dar foarte asemanatoare intre ele), iar pe periuta exista doar putin luciu, pe varf. Culoarea a durat mai putin ca la original (6h, iar asta a durat 2h), dar, uimitor, a tinut mai mult ca alte luciuri originale cumparate de mine.
Trusa machiaj profesionala fard farduri 120 culori - trusa farduri mate sidefate neutre colorate - MAC / Fraulein foto
 In concluzie, daca vedeti un produs care nu va inspira increderea, mai bine cautati-l inainte pe site-ul oficial si vedeti culoarea, pretul, modelul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu