Persoane interesate :D

marți, 20 august 2013

Things i love this week

 In vacanta, cu totii ne simtim liberi. Liberi sa facem ce vrem sau, din contra, sa nu facem nimic. Ei bine, mie imi place sa citesc, sa scriu pe blog si, normal, sa mananc ciocolata. Printre astea, mai sunt o gramada de lucruri care imi fac ziua mai buna, iar astazi vi le voi arata:
 1. Parfumul Idylle de la Guerlain cu care ma dau chiar daca nu ies afara. Ma face sa ma gandesc la parfumul florilor atunci cand canta:


 2. Lantul de la Avon care sutine lupta contra cancerului.  Ma gandesc la miile de femei descurajate, care au nevoie de cineva sa le arate ca nu sunt singure si care sa le sustina.

                                                 
3. Prajiturelele. Imi place sa vad "magia" atunci cand aluatul se transforma in ceva numai bun de infulecat. :)


Clatitele nu mi-au iesit asa bine. De fapt, deloc:



 Chiar daca eram sa dau foc la casa (din fericire, am dat doar la tigaie si putin la dulap), m-am distrat preparand compozitia clatitelor (a fost mai greu dupa, cu aragazul).

5. Cartea "Patul lui Procust" scrisa de Camil Petrescu. mi-a placut foarte mult sa vad gandurile unui barbat dandy, care pentru acea lume era o fata frumoasa si atat.

6. Cusutul. Imi place sa cos haine, sa vad ce material merge cu altul si chestii din astea. Pana acum am reusit sa fac vreo 2 bluze si o rochie, poate voi face un articol cu asta.

 Sper ca v-a placut articolul de azi, daca vreti sa scriu despre ceva anume nu ezitati sa ma contactati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu