Persoane interesate :D

duminică, 18 august 2013

Despre oja Sephora

 Vacanta, momentul in care iti poti cumpara lucruri fara stresul ca urmeaza o testare la mate sau ca ai de predat un eseu de nu stiu cate pagini. Mai mult, daca diriginta iti impune in timpul anului scolar sa porti bluza alba (sunt totusi recunoscatoare ca nu ne obliga sa avem camasa de la uniforma), cu atat mai mare este bucuria cand iti poti lua haine si oje colorate. De curand, am fost la Sephora sa vad noile reduceri. Bineinteles, mi-am cumparat cate ceva, dar articolul de azi este strict referitor la oje.


Despre ojele Sephora:
-cand sunt la reduceri au un pret convenabil 
-rezista destul de mult (conteaza si colectia), dar cand aplic unele imediat imi sare oja de la varfurile unghiilor
-au niste culori superbe (imi plac mult cele sidefate, care sunt de fapt combinatii de culori, depinzand de unghiul in care te uiti)
-periuta este prea mare, mai ales ca am unghiile mici

Colectia mea de oje:


Desigur, astea nu sunt toate, deoarece le-am ratacit prin casa.
Nuantele (de la stanga la dreapta):
-crazy about candies
-purple jewelry
-brazilian bikini
-midnight crawl
-samba in Rio (aceasta este din alta colectie, am primit-o cadou prin cardul Sephora White)

Sper ca v-a placut articolul. Nu am mai scris deoarece am fost plecata la bunici, dar pana vineri sper sa fac un articol in fiecare zi. :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu