Persoane interesate :D

joi, 22 august 2013

Barocul- din nou in trend

 Spre fericirea mea, moda cu barocul continua si in toamna anului 2013. De ce im place asa mult? In primul rand, materialele luxuriante (matasea, catifeaua), dar si modelele impletite cu fir auriu imi amintesc de o perioada frumoasa omenirii, atunci cand arta era era apreciata la adevarata sa valoare.
  Uitati unele dintre modelele mele preferate, cu greu m-am decis doar la cateva:


Just Cavalli Baroque Print Satin Dress
Baroque print Satin Dress- Just Cavalli, pret: 2484.9 lei

                     


BAROQUE JACQUARD PONTE PANEL DRESS
Baroque Jacquard Ponte Panel Dress, pret: 45 lire


Image 1 of ASOS High Neck Baroque Lace Shift Dress
ASOS High Neck Baroque Lace Shift Dress, pret: 52.05 euro

Sheath Dress with Baroque Crystal Beading, Versace, pret: 3378.74 RON





                                                  Ultima, preferata mea, mi se pare senzationala:

Floral Ikat Jacquard Gown, Navy/Red, Oscar de la Renta


  Maine voi pleca la Bucuresti pentru premiera unui film, iar de luni voi incepe un internship la revista The One.
Nu stiu cat de des voi putea scrie, dar voi incerca sa va pun la curent cu ultimele noutati. :) O zi placuta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu