Persoane interesate :D

duminică, 24 martie 2013

Wishlist :)



 Primavara a venit de mult, iar iar unul dintre cele mai imbucuratoare lucruri este ca pot purta haine subtiri (sau in curand, dupa ce nu mai ninge) . Sunt o persoana friguroasa, caruia ii place mai mult marea decat muntele, si mai mult tricourile decat bluzele groase (desi sunt o fana a puloverelor).
 Asa ca m-am gandit sa va arat cateva lucruri care mi-au placut.
 Sunt o mare fana a pastelurilor, iar cand am vazut papucii de diferite culori din Stradivarius pur si simplu am sarit in sus de bucurie ( ei, n-am sarit chiar in sus, dar intelegeti ideea):

Flat patent finish shoes
(papuci Stradivarius, pret: 99.00 lei)

Mi-a placut o rochie foarte mult, si, desi nu este in culorile primaverii, poate fi asortata cu ceva mai colorat, care sa ii ofere un aspect primavaratic:

(rochie Bershka, pret 149.00 lei)

Am gasit un magazin online foarte dragut, al unei doamne/domnisoare care face accesorii:

 (daca vreti sa vedeti mai multe modele intrati aici, padantivul costa 25 lei)

Ultimul lucru de astazi este o bluza cu un model interesant. Am vazut-o online, nu stiu daca este inca in magazine, dar planuiesc o "excursie" in mall pentru a verifica prezenta tuturor lucrurilor pe care le-am vazut pe calculator.


Acestea sunt lucrurile pe care mi le doresc pana acum, dar sunt sigura ca pe zi ce trece lista se va mari cosiderabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu