Persoane interesate :D

miercuri, 6 martie 2013

Reviste cu cadou



 Stiti acea bucurie mica atunci cand gasesti un lucru de mult uitat intr-un buzunar vechi? Tot acest sentiment copilaresc ma cuprinde atunci cand vad ca revista cumparata are un cadou sau o mostra gratuita, emotie asemanatoare cu cea al fratelui meu de 5 ani care deschide o punga de pufuleti cu surprize. Asadar, mi-am propus sa ma interesez ce reviste au in aceasta luna cadou, in speranta sa gasesc ceva util.

 1. Revista: Avantaje
     Cadou: cartea "Mama sau femeie" de Elisabeth Badinter. Pret: 7.90 sau 14.90 lei (depinde daca are cadou sau nu).
     Din pacate, inca nu am avut ocazia sa citesc aceasta revista, deci nu pot sa v-o recomand.
 2. Revista: Beau monde style
    Cadou: la alegere: crema Vichy, lac/tratament de unghii, fard de obraz Maybelline. Pret: 9.90 sau 14.99 lei
   Mie mi se pare un "deal" foarte bun, considerand ca numai cadoul in sine costa mai mult decat revista.
 3. Revista: Femeia.
     Cadou: crema Gerocossen cu laptisor de matca. Pret: 6.90 sau 10.90
 4. Revista: Marie Claire
     Cadou: gel de dus sau sapun lichid de la Yves Roches (x200 ml) Pret: 9.90 sau 11.99 lei
     Mi-am cumparat revista din primele zile in care a aparut, dar nu ma asteptam sa gasesc un cadou asa dragut. Eu am ales sapunul lichid, deoarece de abia mi-am luat de la Yves Roches doua geluri de dus (bineinteles, nu stiam ca va aparea revista cu cadou). Singurul lucru care nu imi place este mirosul revistei de la sapun (nu ca ar mirosi urat, dar nu mai simt "aroma" paginilor de revista lucioasa)
 5. Revista: Joy
    Cadou: trusa de farduri cu 12 nuante. Pret: 5.90 sau 11.99 lei
    Am citit recent o revista Joy si mi-au placut alegerile facute de editor, dar si modul in care era scrisa. Trusa intr-o imagine gasita pe net arata bine, dar o puteti vedea si la chioscurile de ziare.

 Acestea sunt revistele pe care le-am gasit si mi s-au parut interesate. Daca gasiti si altceva anuntati-ma pentru a actualiza articolul. :)
538611_10151058039348915_629337269_n_large
                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu