Persoane interesate :D

sâmbătă, 16 martie 2013

Review: Set Shea Butter L'Occitane

 L'Occitane este una dintre cele mai renumite companii de skincare din lume, avand produse de foarte buna calitate, care calmeaza pielea datorita plantelor folosite. Compania a fost infiintata de Olivier Baussan in anul 1976, in Provence (Sudul Frantei). Acesta folosea tehnici din traditiile mediteraneene ale prelucrarii inceredientelor naturale, iar unele "retete" s-au pastrat pana azi.
 Nu prea am avut ocazia sa testez aceste produse, dar acum, ca m-am facut cu acest set, m-am hotarat sa scriu un review. In primul rand, doar cutia in care se afla produsele este superba! Deja ma gandesc ce sa pun in ea si unde sa o plasez pentru a-mi fi la indemana. Copacul si lanul de flori ma duc cu gandul la pace si liniste, desi sunt o persoana dinamica, preferand mai degraba un penthouse in NY decat o casa la tara.


Primul produs este un sapun lichid foarte delicat pentru maini si corp, pe care de abia astept sa-l folosesc. Bineinteles, l-am incercat putin si mi s-a parut neuleios si usor pe piele.

Lotiunea pentru corp ma gandeam sa o dau cadou, deoarece mai am creme si nu simt nevoia de inca una.


Sapunul solid este pur vegetal si are un ambalaj foarte dragut (cum au toate produsele). 


Ultimul produs este o crema de maini fina, care intra foarte repede in piele. Ambalajul mi se pare foarte amuzant, de parca ar fi un tub de pasta de peste sau branza topita.




Lucruri care mi-au placut:
 - produsele sunt de foarte buna calitate si au un efect calmant si placut
 - au un ambalaj eco
 - au un gramaj mare (de ex crema are 150 ml), deci nu sunt ca unele produse de acelasi pret care au o cantitate de testere

Lucruri care nu mi-au placut:
- ca sa scoti crema din tub iti trebuie o putere supraomeneasca (bine, am exagerat putin), iar daca apesi prea tare risti ca solutia sa sara peste tot
-mirosul (chiar daca nu imi displace)- celelalte produse testate de la L'Occitane parca miroaseau mai bine

 Deci, daca vreti sa vedeti mai multe produse sau sa cititi pe lung povestea companiei, puteti intra aici.
             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu