Persoane interesate :D

vineri, 19 iulie 2013

Noile geluri de dus Bourjois

 Dupa cum probabil stiti, Bourjois sarbatoreste 150 de ani in domeniul "beauty", iar gelurile de dus Grains de beaute sunt facute special pentru acest eveniment. Prima data cand le-am vazut, nu stiam de toate astea, dar am fost atrasa de combinatiile de culori interesante. Am hotarat sa mi le iau pe toate (dar pe rand), asa ca prima data am ales RÉVEILLE MOI!:




Din nou, nu stiu de ce imaginea este intoarsa cand pe calculator este in regula, dar, trecand peste asta, am ales prima data acest gel de dus deoarece mi-a placut in special mirosul, dar si combinatia de culori: mov cu portocaliu si cu roz.
 Aceasta este toata colectia:

sursa: elle.ro


 Tot venind vorba de lucruri pentru dus, m-am gandit sa va arat si noul meu sampon (+balsam) favorit:
Dupa cum vedeti, este de la L'Oréal si este pentru par fragil, cu tendinta de cadere:
Ce efecte spun ei ca are:
-restructureaza fibra capilara
-hraneste radacina firului de par
-parul creste mai rezistent
 Ei bine, cum va dati seama, nu face minuni, dar se potriveste parului meu si nu ii mai confera acea stralucire uleioasa:




Acesta este balsamul, care este pentru par lung, lipsit de stralucire (mi l-am luat chiar daca al meu straluceste prea mult :)) )
 Ce efecte garanteaza ei:
-stralucire de oglinda (ma gandeam acum ca daca nu ar fi la figurat, s-ar vedea foarte amuzant: va dati seama sa treaca o fata pe strada si sa-ti vezi reflexia in parul ei miraculos de clar)
-atingere de casmir (ei bine, si asta poate fi interpretata diferit)



 Imi pare rau ca nu postez regulat, dar sunt plecata foarte des! In curand (sper) ca voi primi pozele de Tasuleasa (unde am facut voluntariat) si voi scrie impresiile mele de acolo. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu