Persoane interesate :D

miercuri, 3 iulie 2013

H&M Haul

 De curand tot am fost pe la mall-uri si am vazut diverse haine dragute, hotarandu-ma sa-mi iau cateva. Tipic mie, nu mi le-am luat pe toate odata, deoarece sunt genul de persoana care sa mai astepte o zi sa vada daca nu se razgandeste. Asadar, m-am razgandit pe rand pana mi-am luat mai multe decat imi propusesem :)
 Bineinteles, dulapul meu este plin de tricouri, dar nu am nici unul cu maimute (sau ce o fi astea), asadar m-am hotarat ca ar fi o achizitie foarte rationala:




Mi-am luat o camasa superba, dintr-un material fin si racoros, care de asemenea merge perfect la niste tenisi de-ai mei cu floricele:




 De asemenea, m-am gandit ca imi trebuie un costum de baie nou (acum, cand ma gandesc mai bine, nu stiu de ce, pentru ca mai am vreo 4 prin dulap), asa ca mi-am luat doua:


Ei bine, cel de-al doilea este doar sutienul, deoarece n-am gasit si slipul (dar sunt in cautare):



 Nu aveam sandale de vara (nu asa de multe), asa ca m-am gandit sa mai imi iau o pereche. Daca nu v-ati dat seama, papucii au un fel de "panglici" care se leaga de picior, ca la poante:



  Ultima achizitie au fost niste trandafiri din material textil, pe care probabil nu ii voi purta prea mult, dar care merg la o tinuta eleganta:

 

   Sper ca v-a placut articolul de azi. Daca aveti intrebari cu privinta la preturi, material, orice nu ezitati sa ma intrebati pe fb meu AICI sau pe fb paginii AICI. O zi placuta! :)
PS: Nu uitati de giveaway-ul care se incheie cam intr-o saptamana!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu