Persoane interesate :D

marți, 25 iunie 2013

Review Red Jeans by Versace

 Parfumul este unul dintre cele mai apreciate lucruri din lume, fiind un cadou perfect atat pentru o femeie, cat si pentru un barbat. Vad ca acest lucru este stiut de multa lume, deoarece toate parfumurile mele sunt primite, nu am avut ocazia sa-mi iau singura unul. Din fericire, persoanele care imi dau parfumuri imi cunosc foarte bine gusturile si personalitatea, nu cred ca a fost nici macar o data in care sa nu imi placa aroma primita.
 Astfel, m-am gandit sa fac mai des review-uri despre parfumuri, deoarece mie imi plac foarte mult si au ajuns o necesitate in ziua de azi. Azi voi face despre Red Jeans by Versace, un parfum cu un miros incantator de fructe imbinate cu flori. Aromele principale sunt: piersica, frezia, caisa si coacazele negre, iar cele de baza:  lemn de santal, mosc si vanilie.
 Ce apreciez foarte mult la acest parfum in afara de aroma este designul sticlutei, impodobit cu lei sculptati ca niste bazoreliefuri, parca ar fi un templu stravechi.





 Mi a placut foarte mult si imaginea de pe capacul cutiei, avand niste detalii bine lucrate:


 Imi pare rau de calitatea pozelor, fix acum mi s-au stricat si aparatul si laptopul, de aceea habar n-am de ce ultima imagine este intoarsa, atata timp cat in calculator este ok.
 Oricum, sper ca v-a placut aceasta postare, putem vorbi pe pagina de facebook a blogului AICI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu