Persoane interesate :D

sâmbătă, 25 mai 2013

Things i like this week :)

 De acum voi incerca sa scriu mai des deoarece am dat toate tezele si am mai mult timp liber :). Vreau sa postez un articol despre impresii de la Gala UNITER, dar deocamdata nu mi s-au trimis pozele. Intre timp, m-am gandit sa va arat cateva din lucrurile pe care le-am folosit des in ultima vreme.
 1. De curand, m-am gandit sa incerc si alt sampon, deci m-am decis sa iau o firma romaneasca. Am gasit unul de galbenele de la Farmec si sunt foarte multumita de el: este antimatreata, are un miros placut si este usor de folosit (adica nu are o consistenta prea vascoasa si se "intinde" bine pe par)
 Contine: Galbenele, cimbrisor si busuioc :)




2. Parfumul Zara Woman Fruity. Imi place foarte mult mirosul, imi da senzatia de primavara imbinata cu energie si inocenta. Multa lume m-a intrebat ce parfum port,fiind foarte apreciat. Din pacate, nu scrie ce arome de flori contine, iar eu nu imi pot sa seama a ce miroase. De asemenea, mirosul tine destul de mult, iar ambalajul are un aer sofisticat si girly.




3. Din pacate, intai am vazut filmul, iar acum citesc cartea. Viata lui Pi de Yann Martel este o poveste fascinanta despre un tanar indian pasionat de animale si religie, care dupa un naufragiu este nevoit sa supravietuiasca in barca cu o hiena, un urangutan, o zebra, dar si un tigru de Bengal. Cartea este foarte diferita de film (asta e parerea mea, totusi eu sunt de abea la inceput), fiind povestit totul mult mai filozofic.



4. In ultima saptamana am ascultat doua melodii cu o placere de acum obsedanta,  fredonandu-le aproape tot timpul. Sunt stiluri de muzica diferite, dar placute.
 Prima este cantata de o trupa romaneasca, plina de umor, dar si de versuri inteligente.


A doua melodie nu este foarte mult reprezantanta stilului meu de muzica, dar am ascultat-o o data si mi-a ramans in minte de atunci:


Sper ca v-a placut postarea de azi, iar daca aveti sugestii de articole noi sau pur si simplu vreti sa ma intrebati ceva o puteti face pe facebookul meu aici, sau pe facebookul blogului aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu