Persoane interesate :D

duminică, 12 mai 2013

DIY Galaxy Shoes

Chiar daca am "pictat" acesti papuci mai de mult, tot  am amanat scrierea articolului din motivul ca ar trebui sa fac mai multe proiecte DIY si sa le prezint pe toate o data. Totusi, in ultima vreme am fost ocupata, deci am reusit sa modific doar un lant, dar din pacate l-am uitat la o prietena, deci voi scrie despre el alta data 
 Nu am sa scriu amanuntit cum sa faceti acesti papuci, deoarece eu m-am inspirat dintr-un videoclip de pe youtube, deci va dau doar linkul: 



Bineinteles, ma asteptam ca papucii sa iasa extraorinari, dar au iesit, spre dezamagirea mea, doar acceptabili.
Totusi, ma simt mai bine dupa ce am vazut primii papuci facuti ai fetei din video. :)
Asa arata opera mea de arta, eu nu am folosit asa multe culori ca ea, ci doar le-am combinat pe cele pe care le aveam:



Papucii erau albi, simpli (i-am cumparat de la Stradiarius la reducere), iar acuarelele le-am luat de la un magazin de arta. Am cumparat doar albastru, negru (chiar daca dupa mi-am dat seama ca nu aveam nevoie de el) si rosu. Lichidul ca "opera" mea sa nu se duca la apa il aveam de mult, iar daca nu gasiti in orasul vostru, sigur se gaseste pe net de cumparat. Sireturile le aveam, tot asa, de mult, dar oricum cred ca se gasesc cam peste tot.

TIP: Asa cum va arata in videoclip, aveti nevoie de bureti pentru a apasa usor pentru combinarea culorii.
Deci, aveti grija sa nu frecati lacul pentru acrilice ca sa nu va treziti, ca mine, cu toate culorile intinse si combinate:










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu