Persoane interesate :D

joi, 3 ianuarie 2013

Caviar manicure

 Cel mai nou trend in moda este Caviar manicure, inventat de Charlotte, Creative Director la Ciate. Noua idee a fost preluata imediat de multe femei dornice de un look unique.
  Manichiura "caviar" este rezultata din lipirea unor margelute de diferite culori pe unghii. Dupa parerea mea, se vede foarte frumos si elegant, dand o nota gratioasa unghiilor. Setul format dintr-o oja si margelute se gaseste in Sephora, la pretul de 25 euro. Mie pretul mi se pare un pic prea scump, deoarece bilutele acelea nu prea rezista foarte mult pe unghii, alunecand, iar acum au aparut in mai multe magazine la aceeasi calitate si pret redus. Fiind curioasa, imediat mi-am luat si eu, constatand ca sunt foarte dragute si identice cu cele de la Ciate.

 Daca vreti sa invatati cum sa va faceti aceste unghii, exista o gramada de tutoriale pe youtube, deci spor la lucru! :)) Din pacate, nu mi-am facut o poza la unghii ca sa vedeti cum arata real-life, dar puteti gasi pe google.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu