Persoane interesate :D

sâmbătă, 15 decembrie 2012

Christmas gifts!




Hello, lume! Stiu ca nu am postat cam de jumatate de an, dar din pacate am avut probleme cu internetul, deci nu am putut sa public articole regulat. Fiind in perioada Craciunului, m-am gandit sa va sugerez cateva idei de cadouri pentru prieteni :)
1.Bineinteles, pentru prietenele care sunt tot timpul in trend cu moda, poti alege oricand un pulover oversized cu un model interesant. Mie mi-au placut 2 foarte mult de la new look:
Black Pattern (Black) Misumi Black and Cream Snowflake Fairisle Jumper | 264179409 | New LookRed Pattern (Red) Burgundy and Black Cross Print Boxy Jumper | 256928069 | New LookPrimul se cheama Misumi black and cream snowflake fairisle jumper: 27.99 lire
                      Al doilea este Burgundy and black cross print boxy jumper, acelasi pret 

 2.Alta idee de cadou ar fi o husa de telefon draguta, care se potriveste cu personalitatea lui/ei:
 Accesorize are multe huse dragute, dar mie mi-a atras atentia aceasta (din pacate nu am putut lua imaginea,dar o puteti gasi aici: http://eu.accessorize.com/view/product/eu_catalog/acc_5.14/2998829700?referer=carousel). Deoarece mustatile sunt super IN, uitati ceva care ar putea sa-i placa:
I mustache you a question iPhone 5 case


3. Ai putea alege sa-i daruiesti un animal de plus care sa-i aminteasca de tine sau un obiect mic, dar cu valoare sentimentala (o rama cu o imagine dintr-o vacanta etc.)
4. Daca stii ca ii place sa poarte oje in culori ciudate, ii poti da un set de la OPI:

  OPI Shrek Forever After Collection
(Colectie Shrek- 40 lei/ fiercare)

Sper ca v-au ajutat ideile de cadouri propuse!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu