Persoane interesate :D

duminică, 1 iulie 2012



Mdeci...dupa cum se stie, culorile verii sunt nuantele de nude, portocaliu,verde (in general calde si jucause), asa ca m-am gandit sa dau cateva piese de imbracaminte si accesorii in ton cu moda, dar si cu gusturile mele.
 Mie mi-a placut foarte mult o rochie Dior, foarte simpla, dar si eleganta din cauza curelei stranse pe talie. Din fericire nuanta se poate asorta usor si se potriveste oricarui tip de ten.
                                              
                                                                                                                    




O rochie care seamana foarte mult cu aceasta si are un pret mai accesibil este de la Stradivarius(apx. 3o euro).  




Alta rochie care mi-a placut este tot de la Stradivarius si are o nuanta deschisa si placuta de roz( apx.30 euro)






Vorbind de imprimeuri, se poarta (din nou) cele florale, si, mai nou, cele cu animale si pasari. Mi-a placut foarte mult rochia pe care si-a postat-o H&M pe facebook si care, (cred eu) a dat startul acestei mode.



 


 Bineinteles, trendul cu florile inca este in top, multe case de moda optand ca acestea sa le reprezinte colectia ( de exemplu Desigual). Aceasta rochie este luata de pe www.asos.com si mie mi se pare foarte interesanta si usor de purtat.








 

                           




                                                






                                                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu